Учні 4-В класу (вчитель — Прокопенко Г.М.) довели: мріяти про небо — це добре, а створювати власні літальні апарати та досліджувати закони аеродинаміки — ще краще!
У межах STEM-тижня школярі взяли участь у надзвичайно захопливому проєкті. Кожна дитина власноруч виготовила модель літального апарата — з урахуванням форми крил, ваги, балансу та матеріалів. Після цього розпочалися польоти!
Мета проєкту:
– ознайомлення з основами аеродинаміки;
– вивчення впливу конструктивних особливостей на траєкторію та дальність польоту;
– розвиток логічного мислення, креативності й командної взаємодії.
Результат:
Практична діяльність, захоплення в очах, несподівані відкриття та справжній інженерний підхід до вирішення завдань.
Діти не лише запускали моделі, а й аналізували, що потрібно змінити, аби політ був досконалим.
Цей проєкт став яскравим прикладом того, як STEM-освіта сприяє розвитку критичного мислення, допитливості й бажання творити.
Разом зростаємо, досліджуємо й підкорюємо нові горизонти.
#STEMдень_2025 #Євопейськаосвіта